دلنوشته های یک مادر عاشق

واقعیت من اینجاست نه آنچه می نمایم

دلنوشته های یک مادر عاشق

واقعیت من اینجاست نه آنچه می نمایم

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۴ ق.ظ

سلام بر خودم

مدتهاست از نوشتن دور شدم. حتی فراموش کرده بودم اینجا یا آنجا ردپاهایی برجا گذاشتم.

کاش لحظات کمی منتظر می ماندن و صرفا ما را در صف انتظارها رها نمی کردن. 

گاهی دلم میخواهد خواب از زندگی ام حذف شود خصوصا خواب دیدن که هیچ فایده ای برای امثال من ندارد، جز خستگی، انواع احساسات متنوع.

دوست دارم دوباره بنویسم آنهم برای خودم و هر آنکس که دنبال نام و نشان من نیست یا نخواهد بود.

سلام بر خودم، بر وجود بی همتا و بی انتهای من، ...

و شروعی دوباره...

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۵
نفحه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی