دلنوشته های یک مادر عاشق

واقعیت من اینجاست نه آنچه می نمایم

دلنوشته های یک مادر عاشق

واقعیت من اینجاست نه آنچه می نمایم

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

سایت های کسب درامد

اگر مدت کمی در سایت های مختلف یا جستجوگرهای متنوع کسب و کار اینترنتی یا کار در منزل را سرچ کنید با سایت های بسیار زیاد و پیشنهادهای اغوا کننده بسیاری مواجه خواهید شد.

مسلما از کنار همه آنها نمی توانید بی تفاوت بگذرید.

من برای یک تحقیق بسیاری از این سایت ها را امتحان کردم و بیش از پنج ماه هست که به دنبال آن هستم تا بهترین روش را پیدا کنم.

اما خیلی کوتاه می گویم: گشتم نبود نیست نگرد!

راه های این کسب و کارها یا بازیابی حضوری هست یا بازاریابی ایمیلی یا تلفنی یا بازدید از سایت ها و کلیک تبلیغات و غیره که به جرأت می گویم بسیاری از این سایت ها با اخلاق من سازگاری نداشت که مثلا کار بازیابی انجام دهم.

حتی سایت های تبلیغات کلیکی را هم امتحان کردم جالب اینجا بود که حتی به درامد بسیار پایین هم قانع شدم اما مدل پرداختی شان اینقدر افتضاح بود که حتی از ده هزار تومان درامد داخل یک سایت هم گذشتم.

حدود چهار ماه قبل هم با سایت بسته بندی دستمال کاغذی در منزل مواجه شدم این هم پیشنهاد بسیار جذابی بود که از طریق مکاتبه و غیره اطلاعاتی بدست آوردم.

اما حالا بعد از این مدل چهار ماه می گویم آن سایت هم کلاه بردار بود.

بله به جرأت می گویم سایت اندیشه توانا که مسئول آن آقای توانافر هست یک سایت کلاه بردار هست و همین روزها برای شکایت از این سایت به دادگستری می روم. هرچند که از ابتدا می دانستم کلاه بردار هستند اما می خواستم ریسک کنم و مطمئن شوم و بعد از مطمئن شدن به پلیس فتا گزارش دهم.

همین ماه جاری به پلیس فتا گزارش خودم را دادم.

امیدوارم واقعا به زودی این سایت جمع شود اما آنچه مهم است این هست که اگر این سایت هم جمع شود و مثلا مسئول آن هم دستگیر شود هیچ اتفاقی نمی افتد.

این مطلب ادامه دارد....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
نفحه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی